Actualitat:COVID 19: Beniarrés no registra cap afectat per Covid a 26 de Febrer

dissabte, 29 de setembre del 2007

Orgullós de viure a Beniarrés

Visc en un poble xicotet però és dels més grans.

Ahir divendres 28, vaig traure la moto pel matí per a que em pegara l’aire després d’alçar-me de treballar al llarg de tota la nit. Vaig baixar a l’Orxa i vaig pegar una reullada al Barranc de l’Encantada, vaig veure el Castell de l’Orxa i vaig pujar de nou a Beniarrés.

Per la vesprada, em vaig tenir que gitar perquè, si no, a la nit no hi crist que l’aguante treballant. Eixe divendres teníem el primer ple ordinari d’aquesta nova legislatura. Com no, va ser una demostració del corro que pensa aplicar el PP en aquesta nova legislatura i on el poble de Beniarrés li ha atorgat una majoria absoluta per a que governe.

El ple va ser llarg amb una durada al voltant de 2 hores i mitja. Com no, el PP va aprovar la seua modificació de crèdits on s’incrementa el pressupost en més de 56.000 €, es va aprovar el projecte per a cobrir la pista poliesportiva, es van aprovar certificacions de l’obra de Millora dels Espais Públics de Beniarrés per una valor de 60.000 € aproximadament.

També el PP, amb la seua majoria, va tombar dues mocions. La primera del BLOC, on demanava la creació d’una comissió de Festes per a que les Festes locals estiguen millor organitzades i l’altra del PSPV-PSOE on demanaven que el bono-xec de 117 € que ha aplicat la Conselleria als estudiants de primària , s’apliques a tots els xiquets i xiquetes que estudien al col·legi de Beniarrés, aportant-ho l’ajuntament de Beniarrés. Aquest xifra pujava com a màxim a 5.148 €. També va ser desestimada amb el vot en contra del PP. Això si gastar-se 5.080 € en dos sopars que no li dolga a l’ajuntament que per això si que hi han diners.

Vaig sortit del plenari quan va començar el torn de preguntes (tothom no pot viure de la política i tenia que anar a treballar). Eren les 22’30 hores, vaig pillar el sopar per menjar-me’l a la fàbrica i quan vaig tirar a pillar les claus de la moto no les hi trobava, vaig tenir que pillar les de reserva. Li vaig pegar una besadeta a la meua dona i al meu fill Xavi i vaig marxar a treballar. Quan vaig pujar a la moto, vaig trobar les claus posades. Havien estat tot el dia les claus posades i ningú m’havia tocat la moto.
!Ni m’havien tocat la moto en tot el dia¡ .Aquest fet no passa en qualsevol lloc.

Estic orgullós de la gent que viu a Beniarrés a pesar de tot el que havia passat al plenari.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Navegant per internet i buscant qualsevol cosa sobre Beniarrés, he anat a parar al teu blog, de la qual cosa me n'alegre molt. Ara puc estar assabentat de tot el que passa al meu poble perquè, encara que hi vaig periòdicament, les meues visites es circumscriuen a visitar els meus pares i prou.
Cada vegada que conecte a la red, és visita obligada a aquesta pàgina.
Moltes gràcies per posar-nos al dia als qui vivim fora i ens agrada conéixer el que passa en la localitat on em nascut

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...