BENIARRÉS AL DIA NI COMPARTEIX NI ES FA RESPONSABLE DELS COMENTARIS QUE EN AQUESTA PÀGINA ES PUBLIQUEN.
AQUELLS QUE CONTINGUEN OFENSES, INSULTS O SEMBLANTS, NO SERAN ADMESOS.
Actualitat: AGRICULTURA: El divendres 16 de Novembre s'enceta la campanya de recollida d'olives a la Cooperativa de Beniarrés .... FESTES: Els dies 30 d'Abril i 8 d'Octubre de 2018 seran festa local a Beniarrés

dissabte, 6 de març de 2010

Les fotografies de la por del PP

Aquestes 10 fotografies han sigut censurades en una mostra de la Unió de Periodistes del país Valencià que hi havia al Museu Valencià de la Il·lustració i la Modernitat (MuVIM).

El silenci al que vol sotmetre el PP a la societat valenciana, la manipulació de la seua opinió en RTVV, que recordem, és un mitjà de comunicació públic, el desprestigi i la falta de funcions al que està sotmeten a les Corts Valencianes, el parlament de tots i totes, la manipulació en temes com l’aigua, el tirar les culpes als demés ( si son de diferent color polític) de tot el que passa en aquesta terra, eludint les responsabilitats que els valencians i les valencianes els han atorgat amb els seus vots i una llarga llista, tenen el seu major exemple en la retirada d’aquestes fotografies.

I es por, por a que la gent puga veure en imatges el que realment és el Partido Popular de la CV i el seu president Francisco Camps, perque una imatge val més que mil paraules.



















3 comentaris:

Anònim ha dit...

L'altre dia anava a enviarte un recull de prensa pero em pareixia politica, peo ja que tu en fas em pareix molt interesant que la inclogeres en el teu blog.

La SGAE pagará 24.500 euros mensuales de pensión a Bautista.

Plublicat en diversos mijos de comunicacio

Enllaç

http://www.lavanguardia.es/cultura/noticias/20100224/53894006536/la-sgae-pagara-24.500-euros-mensuales-de-pension-a-bautista-la-razon-eduardo-bautista.html

http://www.larazon.es/noticia/5530-el-pensionazo-de-teddy-bautista-24-500-euros-al-mes

Crec que sera de interes public ja que tots pagem canon.

Anònim ha dit...

Notícia apareguda hui en las provincias digital

El director del Museu Valencià de la Il·lustració i la Modernitat (MuVIM) de Valencia, Romà de la Calle, ha dimitido de su cargo. La decisión, "por razones personales" según indican fuentes de la Diputación de Valencia, se produce tras la retirada de la exposición de fotoperiodismo 'Fragments d'un any' y la polémica suscitada al decidir la Diputación de Valencia apartar de la muestra varias fotografías de políticos. Al parecer, no comparte la decisión de la institución provincial, de la que depende el centro, de retirar fotos sobre política valenciana.
En declaraciones a EFE, De la Calle, que ha presentado una carta de dimisión al diputado provincial de Cultura, Salvador Enguix, ha asegurado que la decisión de retirar fotografías fue una "censura inexplicable" y que la decisión no la tomó él, sino que fue realizada por los responsables políticos de la Diputación de Valencia.
"Fragmentos de un año-2009" abarcaba aspectos "muy concretos de la actividad cultural, política, económica, social y deportiva valenciana durante el pasado año", dijo en su presentación el fotógrafo de la agencia EFE y uno de los coordinadores de la muestra, Kai Försterling.
Una vez suspendida la exposición, La Unió de Periodistes Valencians recibió el ofrecimiento de la Asociación de la Prensa de Madrid y del Ayuntamiento de Elche, entre otras entidades e instituciones, para albergar la muestra.
Unas horas después de la inauguración de la muestra el pasado jueves, promovida por la Unió de Periodistes Valencians, la dirección del museo retiró diez de las 91 fotografías que integraban la exposición, la mayoría de ellas relacionadas con el denominado caso Gürtel o en las que aparecía el presidente de la Generalitat, Francisco Camps.
Entre las fotografías que fueron retiradas figuran todas las de la sección de política, así como otras del ámbito de la sociedad en las que aparece el presidente de la Generalitat, Francisco Camps, y el ex presidente del Gobierno, José María Aznar, y una escena del líder de los socialistas valencianos, Jorge Alarte, con el 'gurú' de la campaña electoral de Obama, detallaron las mismas fuentes.
Tras la censura, la Junta Directiva de la Unió de Periodistes Valencians ordenó al museo la retirada inmediata de la exposición "Fragments d'un any" por la "censura política" que se había ejercido sobre ella.

* El de l'oli * ha dit...

CENSURA PURA I DURA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...