Actualitat:COVID 19: Beniarrés no registra cap afectat per Covid a 26 de Febrer

dissabte, 11 d’octubre del 2008

La pluja sacseja el poble de Beniarrés

La gota freda deixa acumulats a Beniarrés 340 l/m2 en menys de 48 hores

La pluja no ha deixat de caure a Beniarrés des de la matinada del dia 9 d’octubre quan va començar la tan anunciada pluja. I no l’han errat doncs l’aigua caiguda era de les que feia temps que no es veia.

L’aigua ha caigut a gavellades per tot el nostre terme fins arribar als 340 l/m2. Carreteres amb despreniments com és la carretera que va a l’Orxa, camins desfets per la força de l’aigua, arrossegaments de terra i pedres i barrancs plens d’aigua son el que ha deixat fins ara la pluja al nostre poble.

Avuí al noticiari de la nit de Campsnal 9, han eixit dues cases amb els seus propietaris assenyalant fins on ha arribat el nivell de l’aigua dintre de les seues cases fent mal be el mobiliari i com no, el bon esglai que s’han emportat els propietaris. Sembla ser que el problema d’aquestes dues inundacions ve donat pel clavegueram de Beniarrés doncs no és la primera vegada que ocorre en poc temps.

Com no, l’aigua també dona bones imatges com és l’aigua baixant per la Pedrera amb els salts d’aigua, el Barranc de l’Encantada o el pantà de Beniarrés

Algunes noticies publicades sobre el nostre poble a diferents diaris son les següents:

EL PAIS

“Las precipitaciones registradas en las últimas doce horas en la Comunidad Valenciana (hasta las 18.00 de hoy) han acumulado 139 litros por metro cuadrado en la localidad alicantina de Beniarrés, han indicado fuentes del Centro Meteorológico de Valencia. La Agencia Estatal de Meteorología ha informado de que esta situación podría extenderse a otras zonas del litoral mediterráneo, Baleares, Golfo de Cádiz, Ceuta y Melilla”

SOITU.ES

“Los municipios del norte de Alicante y el sur de Valencia, como Beniarrés y Estubeny, han acumulado un total de casi 300 litros por metro cuadrado por las lluvias de las últimas 48 horas (282 y 292, respectivamente), según han indicado a EFE fuentes del Centro Meteorológico de Valencia.”

INFORMACION

“Los municipios del norte de Alicante y el sur de Valencia, como Beniarrés y Estubeny, han acumulado un total de casi 300 litros por metro cuadrado por las lluvias de las últimas 48 horas (282 y 292, respectivamente)”

EUROPA PRESS

“Las poblaciones valencianas de Estubeny y Montaverner registraron precipitaciones de más de 200 litros por metro cuadrado durante la pasada noche, mientras que las localidades alicantinas de Beniarrés y Muro de Alcoy superaron los 100 litros por metro cuadrado. En Castellón, ningún municipio superó los 30 litros, a excepción de Xert, según los datos facilitados por el Centro Meteorológico de Valencia”

1 comentari:

Juan José Amores ha dit...

Saludos, compañero:
Cuéntame que tal ha ido todo. Esos 180 litros caidos en el Pantano me dejó anoche preocupado.
Juanjo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...