BENIARRÉS AL DIA NI COMPARTEIX NI ES FA RESPONSABLE DELS COMENTARIS QUE EN AQUESTA PÀGINA ES PUBLIQUEN.
AQUELLS QUE CONTINGUEN OFENSES, INSULTS O SEMBLANTS, NO SERAN ADMESOS.
Actualitat: MEDI AMBIENT: Diumenge 24 de Setembre es celebra l'activitat ciclista" Amb Bici per la via verda"

dilluns, 20 d’octubre de 2008

Un nou punt per al Beniarrés CF

El passat diumenge l'equip de Beniarés va tornar a jugar un nou partit. El Beniarrés CF ens va deixar un bon sabor de boca a l'empatar a un contra el Banyeres UE al camp de "La Parà".


Descansa: Peña Madridista Ibi

La classificació del grup XIII de la segona regional valenciana queda:
1.- Muro CF " B"amb 11 punts i 5 partits jugats
2.- CD Bocairent amb 9 punts i 5 partits jugats
3.- Peña Madridista Ibi amb 7 punts i 3 partits jugats
4.- CF Agullent amb 7 punts i 3 partits jugats
5.- Pobla CF amb 6 punts i 4 partits jugats
6.- UD Montaverner amb 6 punts i 3 partits jugats
7.- CD Biarense amb 5 punts i 3 partits jugats
8.- CF Aielo amb 4 punts i 3 partits jugats
9.- UD Onil amb 4 punts i 3 partits jugats
10.- CA Alfarrasi amb 4 punts i 4 partits jugats
11.- Banyeres UE amb 2 punts i 2 partits jugats
12.- Beniarrés CF amb 2 punts i 5 partits jugats
13.- CF Castalla amb 1 punt i 4 partits jugats
14.- Atzeneta UE amb 0 punts i 1 partit jugat
15.- Atletic Carcaixent amb 0 punts i 2 partits jugats

5 comentaris:

Carlos ha dit...

Altre puntet per al Beniarrés CF. M'alegre molt de este punt i prompte arribará la primera victoria. Ànims al equip de un seguidor de Alcoi.

Saluts des d'Alcoi

Beniarres al dia ha dit...

He entrat a la pàgina de la Federació Valenciana de futbol i els resultats la classificació no coincideixen amb la que he posat.

Al we de la federació el Muro li va guanyar a la Pobla 2 a 0 per tant cal sumar-li més punts la muro que va primer i restar-li'n un a la Pobla

carlos ha dit...

frederic, com está el tema de fer eixes proves que et vaig comentar fa unes setmanes?? m'agradaria tindre alguna oportunitat encara que siga soles una i no vullguereu gent pero ganes no em faltaran. Jo ganes de demostrar tinc moltes i si em fereu alguna prova estaría il·lusionat de eixa oportunitat que em podrieu brindar. Si necessiteu gent, compteu amb mi que sempre estaré disponible, ara no tinc equip però he estat a equips de la lliga local d'Alcoi de futbol i futbol sala i 3 anys a les categories inferiors del CD Alcoyano. Espere notícies de vosaltres. Vinga fins altra.

Saluts des d'Alcoi. Adeu.

Beniarres al dia ha dit...

Carlos, li tornaré a enviar aquesta nova petició a gent que juga en le Beniarrés CF. Espere que tingues sort

carlos ha dit...

Gracies per els ánims i això també espere jo tindre sort i el jugar a futbol que es lo que més m'agrada en esta vida. Espere notícies de vosaltres lo més aviat possible. Per a lo que vullgau, açi estaré esperant una oportunitat. Gràcies per la teva amabilitat i l'atenció al meu missatge.Adeu fins altra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...