Actualitat:COVID 19: Beniarrés no registra cap afectat per Covid a 26 de Febrer

dilluns, 28 de desembre del 2009

Tanque el blog “Beniarres al dia”


El blog “Beniarres al dia” tanca definitivament. Aquesta aventura que va començar el 4 de juny de 2007, veu el seu final.
Després de més de 855 articles o posts publicats i moltes hores davant l’ordinador, les pressions, els entrebancs que he tingut per escriure el que pense, molts comentaris anònims que no he publicat realment dolents, les xerrades de la gent i moltes altres coses més que no ve ací a compte contar-ho, han pogut més que les satisfaccions i les palmades d’ànim de molts beniarresins i beniarresines que no sols viuen a Beniarrés, si no a moltes parts de l’estat espanyol i d’arreu del mon i que m’han animat ha seguir endavant amb aquest blog al llarg d'aquest temps.

Imagine que molta gent s’alegrarà del tancament del blog “Beniarrés al dia “ i altra ho vorà totalment a l’enreves però no hi ha volta enrere. El tancament és definitiu. Gràcies a tots per haver dedicat part del vostre temps a llegir les meus articles.


Talle i tanque. Fins a sempre

13 comentaris:

SPIDERMAN ha dit...

Xe¡¡¡¡¡QUE MAL EM SAP.ara marxe al pantá.s,ha trobat un galeó espanyol del segle xv...JA us conte¡¡¡¡

Anònim ha dit...

no tanques fede,que no has fet res de mal,al contrari mos has donat molta informacio

gracies i enhorabona

Anònim ha dit...

Realment et conprenc , anims i endavant, gracies per la dedicacio i vals molt com a persona Fede.
Una vegada mes gracies.

Anònim ha dit...

INOCENTADA

Anònim ha dit...

QUE NO FEDE, QUE NO POT SER, QUE ES UNA INOCENTADA!!!

-El gat maramiau-

dimoni de xiquet ha dit...

Lamente la teva decisió i espere que la reconsideres.
Salut!!
dimoni de xiquet

Anònim ha dit...

Que cabro eres, es una inocentada , endavant fede ,
et volem en la red , gracies per tot.

Anònim ha dit...

És una broma del dia de hui, noooo?

Anònim ha dit...

Fede no deixes a moltisima gent del poble sense informar,anims i continua aquesta pagina que es la millor actualitat de beniarres!(espere que siga una inocentada)

Anònim ha dit...

Vent d Cabylia: Espere que siga una innocentada, perquè el teu blog és una gran finestra oberta per la qual molts mirem a una zona del país de la qual ningú més ens informa tan a sovint.
Salut!

Anònim ha dit...

em sap greu que tanques fede, ja que sense viure ahi, soc d.ahi i estic al corrent del meu poble, i la veritat orgullosa de que algu com tu es preocupe de informar a la gent anim i reconsidera la teva desicio

Anònim ha dit...

em sap greu fede, ja que sense viure ahi, soc d.ahi i em sentia ben orgullosa del teu blog, ja que aixi estava al dia de tot el que passava en el meu poble anim i endavant i per favor reconsidera la teva desicio

Beniarres al dia ha dit...

Apreciats amics, com molts de vosaltres vau intuir, aquest "post" era una innocentada. Espere que ningú s'ho prega a males però voldria agrair la reacció que de molts de vosaltres, doncs no l'esperava i les vostres lletres m'han arribat ben a dintre, a més a més, de carregar amb gran força les piles per portar endavant aquest blog.

Donar-vos les gràcies públicament i que l'any que ve sigam tant innocents.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...