Actualitat:COVID 19: Beniarrés no registra cap afectat per Covid a 26 de Febrer

dilluns, 3 de desembre del 2007

Beniarres toca el cel

Lluïset se lesiona en el menisco pero continuó hasta lograr el campeonato

No me extraña que Roberto viva sumergido en un sueño. Ayer, en la final del Autonómico de Raspall, con un lleno en las gradas del nuevo trinquete de Rafelbunyol, con el ambiente de las grandes fiestas de este deporte, fue capaz de protagonizar una partida para la épica. Con un 10-5 se lesionó en el menisco su compañero Lluiset, que aguantó el tipo como buenamente pudo, cojeando de manera visible y soportando el dolor. Y surgió la grandeza de Roberto para asumir más responsabilidades, animar a su compañero y llevar a Beniarrés hacia la victoria: 25-15. « No podíamos abandonar a los aficionados que han venido a animarnos, a gozar de la victoria de Beniarrés; estábamos obligados a jugar con más fe que nunca», afirmaban tras la hazaña.


Lluïset i Roberto Beniarrés

Imatge dels nous campions autonòmics, Lluïset i Roberto


Xeraco, con Marrades y Josep rindió por debajo de lo esperado pero conviene recordar que enfrente tenían a dos auténticos maestros. Nuevo éxito de Beniarrés que, suponemos, animará a las autoridades locales a mejorar las infraestructuras para este deporte.

Noticia apareguda la diari Levante-EMV

4 comentaris:

paco ha dit...

Sou els millors, donarli les gracies a roberto i especialment a lluiset per dur el nom del poble de beniarres per tota la comunitat, amunt campions, VISCA BENIARRES

Anònim ha dit...

Maedeu q partida, impresionan que cracks, es sentim orgullosos de vosatros...

Anònim ha dit...

LLUISET VAS DEMOSTRAR SER EL MILLOR ESPORTISTA DE TOTA LA COMUNITAT EN SEGUIR JUGANT AMB EL GENOLL FOTUT, I ENS VAS DONAR LA VICTORIA QUE TAN EL VAS MEREIXER.GRACIES PER FERMOS GAUDIR TANT.QUE EL RECUPERES ENSEGUIDA ANIMS DE TOT EL POBLE DE BENIARRES.

Anònim ha dit...

LLUISET I ROBERTO SOU ELS MILLORS JUGADORS QUE HI HA EN LA COMUNITAT, I ESTA DEMOSTRAT NO CAMBIEU MAI EL BON HUMOR QUE TENIU SOU ELS DOS GRANS,MOLT MOLT GRANS.CAMPIONS OE CAMPIONS OE.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...