Per al dijous 20 de maig hi ha convocades sessions plenàries a les 9:30 i 12:00 hores
L’equip de govern del Partido Popular a l’Ajuntament de Beniarrés, ha volgut que els regidors i regidores del consistori, dediquen el matí del dijous 20 de maig a debatre temes que afecten al nostre poble.
Els regidors i regidores que tinguen treball hauran de demanar lliure tot el mati als seus respectius llocs de treball o no poder assistir-ne doncs hi han convocades dues sessions, una a les 9:30 hores i l’altra a les 12:00 hores.
L’ordre del dia de la sessió a celebrar a les 9:30 hores és el següent:
1.- Dació i aprovació de l’acta de les sessions plenàries celebrades el dia 31 de març de 2010 i el 12 d’abril del 2010.
2.- Dació de compte de delegació en la tinent d’alcalde els dies 3, 4 i 5 de maig, la publicació de la qual es va realitzar en el BOPA de 7 de maig del 2010.
3.- Dació de compte de la Liquidació del Pressupost General de l’Ajuntament de Beniarrés de l’exercici 2009.
4.- Ratificació de la resolució d’alcaldia núm. 57/2010, d’elevació a definitiva de l’adjudicació de l’expedient de contractació de l’obra CONSTRUCCIÓ DE LOCAL MULTIÚS EN SÒL DOTACIONAL, inclosa en el Pla Especial de Suport a les Intervencions locals de la Comunitat Valenciana.
5.- Ratificació de la Resolució d’Alcaldia núm. 66/2010, d’elevació a definitiva de l’adjudicació de l’expedient de contractació de l’obra AMPLIACIÓ DE CENTRE DE DIVULGACIÓ ARTÍSTICA I MUSICAL, inclosa en el Fons Estatal per a l?ocupació i la Sostenibilitat Local.
6.- Resolució del Recurs de Reposició presentat per D. Vicente López Moncho
7.- Aprovació de la Modificació de Crèdit, en la seua modalitat de Crèdit Extraordinari.
8.- Modificació de l’Ordenança Reguladora de la Taxa per prestació de Servicis en la Piscina Municipal i instal·lacions esportives.
9.- Llicències Urbanístiques.
10.- Adhesió i, si és el cas, suport, a la Declaració de les festes de la Mare de Déu del Carme de Cox com a Festes d’Interés Turístic.
11.- Adhesió a les Cartes de Bona Pràctica.
12.- Informes d’Alcaldia.
13.- Aprovació de la certificació nº 1 de l’obra CONSTRUCCIÓ DE LOCAL MULTIÚS EN SÒL DOTACIONAL.
En la sessió de les 12:00 hores i a petició dels grups municipals del PSPV-PSOE i del BLOC, es celebra aquesta sessió. Vaja per davant que aquesta sessió es sol·licita per a que mitjançant informes tècnics del secretari i de l’arquitecte, explicant als regidors i al poble de Beniarrés, les actuacions que s’estan realitzant en l’àrea de repartiment nº1, més coneguda com del Dr. Orero, així com el tall de l’accés a la carretera de Planes, la prestació de serveis com energia elèctrica, aigua potable i clavegueram a les obres que s’estan fent en el terreny dotacional i altres preguntes i qüestions que la gent del poble ens pregunta i que no tenim resposta. Com de tots es sabut, com no hi ha comissions de treball a l’Ajuntament ni se’ns ha convocat a cap reunió explicativa en aquests 3 anys que portem de legislatura, ens vegem obligats a demanar explicacions mitjançant una sessió plenària.
L’ordre del dia de la sessió extraordinari a celebrar el dia 20 de maig a les 12:00 hores és el següent:
1.- Debat sobre les actuacions que s’estan realitzant en la zona AR-1 i en el carrer d’eixida del municipi.
2.- Dació de compte d’informes tècnics requerits.
L’equip de govern del Partido Popular a l’Ajuntament de Beniarrés, ha volgut que els regidors i regidores del consistori, dediquen el matí del dijous 20 de maig a debatre temes que afecten al nostre poble.
Els regidors i regidores que tinguen treball hauran de demanar lliure tot el mati als seus respectius llocs de treball o no poder assistir-ne doncs hi han convocades dues sessions, una a les 9:30 hores i l’altra a les 12:00 hores.
L’ordre del dia de la sessió a celebrar a les 9:30 hores és el següent:
1.- Dació i aprovació de l’acta de les sessions plenàries celebrades el dia 31 de març de 2010 i el 12 d’abril del 2010.
2.- Dació de compte de delegació en la tinent d’alcalde els dies 3, 4 i 5 de maig, la publicació de la qual es va realitzar en el BOPA de 7 de maig del 2010.
3.- Dació de compte de la Liquidació del Pressupost General de l’Ajuntament de Beniarrés de l’exercici 2009.
4.- Ratificació de la resolució d’alcaldia núm. 57/2010, d’elevació a definitiva de l’adjudicació de l’expedient de contractació de l’obra CONSTRUCCIÓ DE LOCAL MULTIÚS EN SÒL DOTACIONAL, inclosa en el Pla Especial de Suport a les Intervencions locals de la Comunitat Valenciana.
5.- Ratificació de la Resolució d’Alcaldia núm. 66/2010, d’elevació a definitiva de l’adjudicació de l’expedient de contractació de l’obra AMPLIACIÓ DE CENTRE DE DIVULGACIÓ ARTÍSTICA I MUSICAL, inclosa en el Fons Estatal per a l?ocupació i la Sostenibilitat Local.
6.- Resolució del Recurs de Reposició presentat per D. Vicente López Moncho
7.- Aprovació de la Modificació de Crèdit, en la seua modalitat de Crèdit Extraordinari.
8.- Modificació de l’Ordenança Reguladora de la Taxa per prestació de Servicis en la Piscina Municipal i instal·lacions esportives.
9.- Llicències Urbanístiques.
10.- Adhesió i, si és el cas, suport, a la Declaració de les festes de la Mare de Déu del Carme de Cox com a Festes d’Interés Turístic.
11.- Adhesió a les Cartes de Bona Pràctica.
12.- Informes d’Alcaldia.
13.- Aprovació de la certificació nº 1 de l’obra CONSTRUCCIÓ DE LOCAL MULTIÚS EN SÒL DOTACIONAL.
En la sessió de les 12:00 hores i a petició dels grups municipals del PSPV-PSOE i del BLOC, es celebra aquesta sessió. Vaja per davant que aquesta sessió es sol·licita per a que mitjançant informes tècnics del secretari i de l’arquitecte, explicant als regidors i al poble de Beniarrés, les actuacions que s’estan realitzant en l’àrea de repartiment nº1, més coneguda com del Dr. Orero, així com el tall de l’accés a la carretera de Planes, la prestació de serveis com energia elèctrica, aigua potable i clavegueram a les obres que s’estan fent en el terreny dotacional i altres preguntes i qüestions que la gent del poble ens pregunta i que no tenim resposta. Com de tots es sabut, com no hi ha comissions de treball a l’Ajuntament ni se’ns ha convocat a cap reunió explicativa en aquests 3 anys que portem de legislatura, ens vegem obligats a demanar explicacions mitjançant una sessió plenària.
L’ordre del dia de la sessió extraordinari a celebrar el dia 20 de maig a les 12:00 hores és el següent:
1.- Debat sobre les actuacions que s’estan realitzant en la zona AR-1 i en el carrer d’eixida del municipi.
2.- Dació de compte d’informes tècnics requerits.
Sols em queda convidar-vos a assistir-ne
5 comentaris:
Fede, el faràs d'or. Dos sessions en un dia i cobrareu per cadasquna.
Amic o amiga anònim, hi ha gent, com és el cas del nostre alcalde, que cobra més de 36.000 € per estar alliberat per la Diputació D'Alacant i també cobrarà el mateix que jo per aquestes dues sessions plenàries.
Et puc dir, i parle pels regidors socialistes, que cap d'ells estem a l'Ajuntament pel que pugam cobrar per les sessions plenàries ni per beneficis laborals.
Che que llastima.Isempre carregaet de rao en tot.
Al del "CHE":
Per què no et faig regidor i així et sentiríes feliç?
Pareix una broma que no es puguen fer els dos plenaris en una sola reunió i així es pagaria sols per un plenari.
temps arrere van fer un plenari soles per dir els motius de per que un regidor abandonava el seu lloc, també ho hagueren pogut dir tot en el mateix no????.........
Publica un comentari a l'entrada