BENIARRÉS AL DIA NI COMPARTEIX NI ES FA RESPONSABLE DELS COMENTARIS QUE EN AQUESTA PÀGINA ES PUBLIQUEN. AQUELLS QUE CONTINGUEN OFENSES, INSULTS O SEMBLANTS, NO SERAN ADMESOS.

Actualitat:SOLIDARITAT:El diumenge 4 de març. a benefici del menjador escolar del col·legi "Perputxent", esrealitzarà una "RASTRO" amb articles de segona ma ......FUTBOL: El BENIARRES CF s'enfronta aquest diumenge 4 de març a les 16:00 hores al camp de "La Parà" front al ESIDES CARAMANCHEL d'Alcoi ..... AJUNTAMENT: L'Ajuntament de Beniarrés aprova els seus pressupostos per a l'any 2012 amb els vots del PP..... L'Ajuntament de Beniarrés tanca l'any 2011 amb 297.000 € pendents de pagament en factures i 136.000 euros pendents d'ingrés (bàsicament Generalitat i Diputació)

dilluns 31 de maig de 2010

Dissabte 5 de juny, tots a Beniarrés

Ball de Corpus amb l’orquestra “La Óxido”

Aquest diumenge 6 de juny a Beniarrés es celebra la festivitat del Corpus, una festa religiosa que es celebra per tot arreu. Per obrir boca, el dissabte 5 de juny, es celebra el ball de Corpus amb l’orquestra “La Óxido” a partir de la 1 de la matinada.

Aquest ball, és un dels primers de la comarca si llevem els de les Festes de Muro i l’ambient estarà garantit, doncs a Beniarrés hi ha un bons bars i pubs per a sopar i fer-se una copa, al mateix temps que gaudir de la música d’aquesta orquestra.

Els bars i pubs són els següents:

Bar Crespo C/. Sant Antoni, 5 - Tel.: 965 51 50 36
Cerveseria C/ Rosa EscrigBar
Bar L'Oliva C/. Plaga Església, 2 - Tel.: 965 51 54 31
Bar La Piscina. Partida La Parà s/n
Bar Tino C/ Sant Josep - Tel.: 965 51 52 99
Bar Cafeteria Caribbean C/. Rosa Escrig, 7 - Tel.: 965 51 55 44
Pub Rocky C/. Mª Luisa Pastor, 6
Cafeteria Nou Francés C/. Mª Luisa Pastor - Tel.: 658 054 179
Gelateria "El Pati" C/ Mª Luisa Pastor, 1



Video de l'orquesta "La Óxido"

0 comentaris: