Actualitat:COVID 19: Beniarrés no registra cap afectat per Covid a 26 de Febrer

dimecres, 18 de desembre del 2019

El Ferrer de Beniarrés



"Ara compliria 100 anys, i en fa 22 que ens va deixar.


Era el meu sogre, per tant vaig conviure amb ell molts anys. En eixe temps em vaig adonar del valor dels oficis vinclats a la terra i a l'ecosistema que generen. El seu estel guia era la dignitat.


Estimava jo molt al Ferrer, i per això li faig aquest homenatge.

Pot ser algú de vosaltres, des de les marines fins les muntanyes, tingau a casa entre les eines velles una "destraleta" amb la marca "JL" forjada amb les seves mans. Vos agrairia que la "retratareu" i m'enviareu la foto indicant el lloc on va arribar. Un dia ens farem un "Vermudet" tots plegats!"

Publicat al perfil de facebook de Juan Cascant







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...