Actualitat:COVID 19: Beniarrés no registra cap afectat per Covid a 26 de Febrer

dimarts, 28 de setembre del 2010

Preguntes per al Ple Ordinari

Per al proper dijous 30 de setembre hi ha convocada una sessió ordinaria a l'Ajuntament de Benirrés. Aquesta sessió s'avi de celebrar el dimecres a les 19:00 hores però amb motiu del vaga general, l'alcalde va proposar celebrar-la el dijous 30, a la qual cosa, tots els grups polítics que estem a l'ajuntament vam accedir.

Els veïns i veïnes de Beniarrés tenen dret a presentar preguntes als plenairs ordinaris, sempre que ho facen tres dies abans i per escrit ( un exemple de democràcia participativa com es pot comprovar), dcons no ho poden fer als qui assiteixen a la sessií plenària encara que s'haja proposat per part dels grups polítics que estan a l'oposició.

Una veïna de Beniarrés ha presentat algunes propostes i preguntes al plenari i les ha enviades a Beniarrés al dia per a fer-les publiques. L'escrit presentat amb les preguntes son les següents:


Consuelo Boronat Lorente con DNI: 74079610-Z vecina de este pueblo llamado Beniarrés solicito se me contesten las siguientes preguntas y propuestas que voy a detallar a continuación, en el próximo pleno que se celebrara el día 30 de Septiembre de este mismo año, en el ayuntamiento de dicho pueblo a las 19 h del mismo día por el gobierno municipal vigente.


Preguntas sobre el tema de la piscina del polideportivo:

1ª El día 13 de Agosto por la mañana le presente junto a un grupo de testigos que me acompañaron, un escrito abalado por unas 200 firmas en protesta por el eminente cierre de la piscina del polideportivo, municipal ¿ Por que no me a contestado por escrito dicha propuesta afirmativa o negativa como se le solicito?

2ª Nos comento dicho día verbalmente que tiene algunos proyectos para dicha piscina.
Sr. alcalde ¿ nos dijo la verdad o nos mintió?.

3ª Sr. alcalde .¿ Porque me trato de escamosa ya que lo único que hice fue acogerme al derecho constitucional por querer defender una zona del pueblo que nos pertenece y la cual tanto disfrutamos en ella?¿no cree usted que los mas escamosos son los políticos que se echan las culpas unos a otros, en vez de gobernarnos dignamente y buscar soluciones que es lo justo?. Eso si es escamoso y vergonzoso para la ciudadanía.

4ª Sr. alcalde si tan peligroso es ir a la piscina del polideportivo para los niños, ¿ no ve peligroso que vayan a jugar al fútbol , frontón , futrito, etc. ,¿ va a hacer un polideportivo en el centro del pueblo por ello?


5º Sr. alcalde me acuso de que yo había dicho que su política era una dictadura le pedí que me dijera por escrito quien se lo había dicho para defenderme de tal acusación ¿Por qué no me a contestado si tan seguro esta?. Aunque ante la ultima respuesta que nos dio en su día verbalmente sobre el tema de la piscina la Srta. teniente alcalde, ¡ Esto es lo que hay esto es lo que tenéis !¿como cataloga usted esa contestación? .No es muy demócrata que digamos¿ no cree?. La humildad es una virtud, y esta muy escasa. ¿No creen ustedes?

Propuesta sobre el tema:

No queremos proyectos, queremos la piscina del polideportivo arreglada y con todo su esplendor y lucharemos asta donde haga falta por ello.


Preguntas sobre otros temas:

6ª Sr. alcalde ¿Por qué no pasa la basura cuando llueve en este pueblo, acaso no tienen buenos chubasqueros y guantes? hay mucha gente que trabaja mojándose por mucho menos de la mitad de esa nomina y son muchos los días que llueve y no se recoge la basura, a los contribuyentes no nos rebajan ese impuesto, esperamos se solucione este tema.

7ª Sr. alcalde, ¿Por qué en el mes de Agosto la recogida de basura es de días alternos, acaso solo producimos basura esos días? son los días de mas calor y tenemos que aguantarnos la basura dentro de nuestras casas creo que se puede organizar mejor con voluntad y una buena coordinación.

8ª Sr. alcalde, ¿ Porque no termina de una vez la acera de la carretera que une al pueblo ,o sea la que va al polideportivo por la mano derecha del pueblo, es una vergüenza, como se inunda esa zona cuando llueve o nieva como se nota que usted no pasa por allí para ir a trabajar, entonces tenemos tres piscinas pero sin seguridad vial, arréglela o regale algún chubasquero y botas de agua asta la rodilla para cruzar la carretera.

10ª Sr. Alcalde, ¿ porque tenemos que barrer las calles del pueblo los ciudadanos si eso es competencia de los ayuntamientos y mucho mas en las fiestas patronales? ni siquiera se limpian las calles por las cuales pasan las procesiones ni antes ni después de ellas es vergonzoso tener que sacar los vecinos las mangueras y los cubos de agua para que queden limpias .

11ª Sr. Alcalde, ¿Por qué la víspera de fiestas que el pueblo estaba al completo de gente joven no había ni siquiera una patrulla de seguridad y tuvieron que llamar los mismos vecinos de la plaza del Doctor Fleming y vecinos que estábamos placidamente tomando un refresco en la Alameda a la policía, que por cierto vinieron rápidamente y evitaron entre todos incluidas unas madres y padres de dichos chavalitos que un grupo de gitanos se enzarzaran y dieran una paliza a dichos chavales muy menores de edad de este pueblo , creo que hay cosas menos importantes en las que se están gastando el dinero antes que velar por el bienestar de la ciudadanía

12ª Sr. alcalde ¿Por qué se ha cambiado la dirección en el cruce de la carretera del embalse, si es mucho mas peligrosa la salida por el llamado “Pechinot” al tapar la visibilidad la verja puesta en la acera de dicha carretera por la mano izquierda? debería comprobarlo usted mismo ,al igual que el ceda al paso de la bajada calle San José y la subida de la calle San Vicente los que subimos por dicha calle corremos el riesgo de accidente al no parar ni los que entran por la entrada del pueblo ni los que bajan por San José , y lo agrava las personas que aparcan coches a mano derecha bajada San José, donde se estrecha dicha calle


13ª Sr. alcalde ya que tenemos por fin la ventaja los de la parte alta del pueblo de tener contenedores de reciclaje un poco mas cerca ¿Por qué no, completarlo con uno para el cristal pues los de arriba nos toca bajar un gran trecho para ello para reciclar el cristal?


14ª Sr. alcalde ¿Por qué no pone otro altavoz por la calle Cueva Santa para poder oír los pregones del ayuntamiento , no se oyen apenas nada ,aparte de que tampoco se
oyen los que por favor le piden los vecinos como yo, por cierto mi madre ya tiene sus llaves pero no ha sido por su colaboración prestada, de todas las maneras gracias .

15ª y ultima pregunta ¿de verdad se cree que todos los habitantes de este pueblo somos tontos y nos creemos lo que dice y estamos de acuerdo con lo que hace?, por cierto el escudo del pueblo de piedra, estaría y luciría mucho mejor junto al surtidor que donde lo pusieron, le daría un poco de mas de clase y glamour .Que no se le olvide que la mayoría , se tiene que compartir con la minoría todos somos un mismo pueblo y usted es alcalde para todos, dénos alguna ves una pequeña opción , que los ciudadanos de este pueblo tengamos al menos un día cada medio año en el ayuntamiento, si no quiere en pleno popular , que sea una reunión con su ciudadanía para exponer nuestras quejas y compartir sus proyectos que son los nuestros ,como contribuyentes y votantes ,eso es ser un buen gobernante.¿ Se planteara al menos esta petición y la pondrá en practica o esperara que vengan las elecciones municipales?


Gracias por su atención si me la presta

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Sí que és de valents el que ha fet Consuelo. Ja voldríem alguns (m'incloc jo) tenir això que ella té per expressar amb noms i cognoms el que pensem en aquest blog.
Sobre la resposta de la Sta Tinent d'Alcalde, és normal en ella. Tots la coneguem i sabem quina és la seva qualitat demócrata a més de rallar la mala educació.
Ànim Consuelo, i enhorabona.

Anònim ha dit...

Pren Consuelo les respostes a les teues preguntes abans del Plenari, dites per Fede en aquest Blog...



La nova piscina s’inaugura demà però la vella no es tanca, es a dir, tindrem a Beniarrés dues piscines municipals. Per a fer front a aquest desgavell que ens constarà un bon grapat d’euros en sous de manteniment, productes químics, energia elèctrica i, com no aigua, ara, segons informació recollida de la gent, s’ha contractat un nou socorrista. I es que sembla ser que a l’Ajuntament li sobren els diners.

Es construeix una nova piscina dintre del poble perque segons el Partido Popular i l’equip de govern de l’Ajuntament de Beniarrés, era un perill el que els xiquets i xiquetes anaren a la piscina, doncs van per la vorera que va per el costat de la carretera, a més a més, de perdre aigua per els “esquipers” (crec que es diu aixi) però no es va fer ni gens ni mica per solventar la perduda d'aigua des que es detecta aquesta perduda. Una vegada que ens contrueix la nova piscina, s’opta per mantindre les dues oberts, on està el trellat?, o es que ara no hi ha perill?, o es que ara no perd aigua l'antiga piscina?. Sincerament no ho entenc i pense que molta gent tampoc, ni crec que el poble de Beniarrés es puga mantindre aquest privilegi.

Anònim ha dit...

Estes preguntes de dalt les va fer el grup socialista al plenari de ahir?? I no vos agarra vergonya? Pareixen preguntes de xiquets en una clase de primaria... Que si llueve pq no sale la basura,q pq la gent te que agranar...que volen segrates en porres per els carrers en festes?? Que preguntes mes absurdes i en mes poc trellat!!!

Anònim ha dit...

Les preguntes son verdaderament vergoñoses, i sobretot siguen que el 80 % de les preguntes eu vain promoure els socialistes de beniarrés , xe que gana tenen de manar.
200 Firmes =
100´ó mas no viuen al Poble
40 ó 50 Persones majors que no an anat mai a la piscina ni pensen anar, molta gent que a firmat a nat despres per vore si es podia borrar, en resumidas cuentas, 14 ó 15 maldecaps que volen la piscina del poli oberta. Xeeeee que maravilla.
Pd. Detras de Consuelo Boronat , que mano negra se esconde como de costrumbre ? el sr JV. ó no ?

Anònim ha dit...

Crec que de preguntes descabellades res de res, algu dels que diu que son descabellades anat a la nova piscina? es pot nadar o pendre el sol com a la platja en la voreta?es pren el sol com a sardines envasaes?quant plou vosaltres treballeu? (jo si i moltisima gent tambe),perque en agost ix dies alterns,cobra mig mes?pues el altre mig que ixca algu que esta en el paro i donem menjar a tots.perque en festes sols agranen plaza l'esglesia... i a on fan el ball? que es demes no paguem igual com es que viuen a eixa zona?festes son del poble no de la zona baixa.i que en digueu dels pluriempleats de l'ajuntament?aixo si que es per a dur-ho a plenari.Miquel que trie de aguasil o basurer? Manuel que trie basura,borrera,ecoparc o agricultor?.....etc..UNS TAN I ALTRES TAN POC

Anònim ha dit...

Al darrer anonim li vullc preguntar,com saps la gent que ha firmat si viuen al poble?si son majors?...Tot o paga JV, que es que la gent del poble no pot pensar sense estar a favor de uns o d'altres?jo he sentit molts comentaris al poble com a que estan descontents de la piscina:per xicoteta,perque no es pot nadar a la llarga, per la costera i perque prenen el sol estan que ni caben i la pisina xicoteta super xicoteta mini,no cal ser de un partit per adonarsen de la gran "CAGA"

Anònim ha dit...

caga o no caga? els xiquets que vullguen practicar esport al poliesportiu contiunaran anan per la vorera de la carretera amb el mateix perill que abans de fer el xarco! i els que vullguen fer llarcs a la piscina gran... si la tanquen, no podran.
els xiquets que vullguen banyarse després de practicar esport al poliesportiu tindran que caminar fins el xarco! per la vorera de la carretera....
amb aquestos cabets tan despejats tots son ventatges!!!
que falta fea que el PP invertira amb una piscina al centre del poble!!!
així dona gust pagar impostos!!!!!

eternamenteyolanda

Anònim ha dit...

Consuelo eres la millor defensan als habitants Beniarresins, ja era hora que algu obrira els ulls als problemes d'aquest poble i dels diners mal gastats de l'ajuntament, i dels pluriempleats al que es refereix un dels anonims tambe hi ha debat pa fer tambe.Fede si tens un poc de temps i pots contarmos al preguntar Consuelo que li va contestar l'ajuntament i la trifulca,
GRACIES

Anònim ha dit...

Fede ens agradaria saber que va passar al plenari, ja que hi ha gent que no pot asistir

Beniarres al dia ha dit...

Que el penses que tots son manipulables pel simple fet de ser-ho tú? Consuelo igual que l'altra persona que també havia presentat preguntes ho van fer per a defendre el que elles creuen just.

Perdona pel retard, però estic fent la crònica del plenàri

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...