Actualitat:COVID 19: Beniarrés no registra cap afectat per Covid a 26 de Febrer

dimarts, 3 de juny del 2014

Espere estar equivocat.

Ahir, dilluns, em vaig acostar per la vesprada al Barranc de l’Encantà per a veure com s’havia quedat després de l’actuació realitzada per l’Ajuntament de Beniarrés.

Tinc que dir, i és la meua opinió personal, que m’ha agradat el veure l’estat en que s’ha quedat, amb eixa aigua fresca, una neteja de les voreres, i els dos tolls que s’ha creat. A més a més, considere molt encertat el tancament que s’ha fet al pas de vehicles. S’ha quedat un lloc molt acollidor i molt tranquil, almenys quan jo hi vaig estar. Altra cosa serà quan s’ompliga de gent.

Aquest mateix matí ho he comentat amb certa gent i tots coincidíem en dues coses: el Barranc de l’Encantà ha troba novament el seu encant i passa a ser un indret molt acollidor i també hem coincidit en que  aquesta actuació sols durarà fins la primera eixida del barranc.

La pluja a la Mediterrània cada vegada és menys prolongada en el temps però mes intensa en un curt termini de temps, que el que fa ploga grans quantitats d’aigua en un poc temps, propiciant l’eixida de barrancs i arrastrant pedres, llenya i terra. El barranc de l’Encantà no és un excepció, i malauradament, pense que tota la inversió realitzada (desconeixc els diners que ha costat d’actuació) és farà malbé, reblint-se novament de pedres i terra i fent desaparèixer els dos tolls existents.


Crec que en els temps que corren, amb aquesta greu crisis econòmica, cal anar amb molta cura en que es gasten els diners públics, doncs no cauen del cel com la pluja. Espere estar equivocat.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...