Actualitat:COVID 19: Beniarrés no registra cap afectat per Covid a 26 de Febrer

dijous, 2 de febrer del 2017

Ivan Vallés, debuta amb l'Ontinyent

Diumenge passat tot va eixir redó davant el CD Buñol, victòria treballada per 2-0 i un gran rendiment del conjunt dirigit per Miguel Ángel Mullor en totes les línies. Però el partit va ser especial per a un dels jugadors, en concret Iván Vallés, que va defensar la porteria ontinyentina durant l'encontre complet.
Tal com confesava el jove de Beniarrés a l'entrevista d'Xtradio, "no m'ho esperava, l'entrenador em va dir que seria titular poc després d'arribar a l'estadi El Clariano". Iván es va vestir de curt i va intervenir en les ocasions en les que el Buñol va trobar porteria. "En els primers instants vaig estar més nerviós però amb el pas dels minuts i les poques aproximacions rivals, em vaig trobar molt còmode", afegia.
I és que amb Iván Vallés, en dos temporades, són ja 7 els juvenils que han debutat a les ordres de Miguel Ángel Mullor. La passada temporada debutaren 4 jugadors en edat juvenil: Alberto Sanchis (2 partits jugats, 92 minuts), David Ferri (2 PJ, 85'), Alberto Cambra (2 PJ, 16') i Jordi Bodí (1PJ, 34'). Aquesta temporada 2016/2017 han gaudit de l'oportunitat de vestir la camiseta del primer equip, a més del porter, Alfaro en un partit i Alberto Osoro més recentment en la golejada al Segorbe.
Iván Vallés porter juvenil
Iván Vallés trau un baló jugat des de la frontal de l'àrea |
Imatge: Toni Tortosa
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...