La xarxa reacciona amb indignació, i l'etiqueta #ninanonihòsties cridant a fer boicot és 'trending topic'
Amstel ha començat una campanya amb una anunci en vídeo i un aplicació per a iPhone en què es burla dels valencians. La cervesera, en ocasió de la celebració aquest cap de setmana del gran premi de la Fórmula 1 a València, s'ha empescat aquesta campanya, en què proposa als clients que es descarreguin una aplicació que pretén ser una traductor d'espanyol-valencià: totes les paraules o frases en espanyol es tradueixen només amb la paraula 'nano'. Això ja ha començat a generar indignació a la xarxa, en què circula l'etiqueta #ninanonihòsties i es crida a fer boicot a Amstel.
El reclam de la campanya diu així: 'Et penses que estàs totalment preparat per venir al València Street Circuit? No creus que hauries de practicar una mica de 'valencianano'? Amb iNano pots traduir moltes expressions en espanyol al valencianano. Només has d'elegir una frase, posar el teu iPhone davant la boca i l'iPhone la dirà en aquesta particular i graciosa manera que tenim de dir les coses a València.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada