Actualitat:COVID 19: Beniarrés no registra cap afectat per Covid a 26 de Febrer

dilluns, 16 de juliol del 2012

L'alcalde de Beniarrés, Luís Tomàs, queda fora de l'organigrama del PP


El PP ha elegit un nou organigrama provincial en el qual hi ha noms de la nostra comarca la seu organigrama, com l’alcalde de l’Orxa, l’alcaldessa d’Alcosser de Planes i l’anterior alcalde de Tollos.


L’alcalde de Beniarrés Luís Tomàs, no formarà part d’aquest nou organigrama del Partido Popular de la Provincia d’Alacant encara que si ho faran companys de partit que van estar alliberats com ell per l’anterior president del PP provincial i president de la Diputació d’Alacant, Jose Joaquin Ripoll.

Vos deixe la noticia publicada a la web de Radio Alcoi:


Seis representantes de la comarca en el nuevo organigrama del PP.

Fernando Pastor es el nuevo secretario de organización del PP en la provincia

La comarca cuenta con seis representantes en el nuevo organigrama del PP en la provincia. El alcalde de Planes, Javier Sendra, ha sido designado coordinador comarcal en L’Alcoià-Comtat. En la vicesecretaría de organización figura el concejal del PP en Alcoy, Fernando Pastor como secretario de organización.

En esta vicesecretaría figura el también edil de Alcoy José Luís González. El organigrama se completa con el anterior alcalde de Tollos, José Joaquín Nadal que está integrado en la vicesecretaría de política territorial para pequeños municipios, el alcalde de Lorcha, Guillermo Moratal ocupa la secretaría de agricultura y la alcaldesa de Alcocer, Sonsoles Silvestre la de personas mayores

1 comentari:

Anònim ha dit...

Si no entra dins de l'organigrama, a lo millor es perqué no és tant incompetent com aparenta. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...