Actualitat:COVID 19: Beniarrés no registra cap afectat per Covid a 26 de Febrer

dimarts, 14 de gener del 2020

Beniarrés elaborarà el seu propi vermut

La Cooperativa "Verge de la Cova Santa " encarrega l'elaboració d'un vermut a Juan Cascant

M'han fet un encàrreg molt especial amb el que ja estic treballant.


Es tracta d'un VERMUT de qualitat per la Cooperativa Agrícola de Beniarrés.

Després de les darreres i exitoses creacions, aquest encàrreg el considere un repte que em fa molta il·lusió empendre.

La base del vermut serà el vi blanc dels raïms de les terres de Perputxent el.laborat en la cooperativa.

Els botànics tindran com a guió una fórmula antiga i contrastada, que farem peculiar amb les herbes de l'entorn de Beniarrés, junt als elements exòtics típics de tot vermut. El sucre serà el més natural possible i l'alcohol de primera qualitat.


Ja el tinc pràcticament dissenyat!


Vermut roig
Posa-li nom



Em falta un toc final que no puc rematar si abans no conec el Nom del Vermut. L'etiqueta vindrà després.

He pensat uns possibles noms ja, i no estic segur de que siguen els millors, pel que necessite que m'ajudeu si vos sembla bé.

Podeu aportar suggerències formant part d'aquest grup

El nom tindria que complir uns requisits:
En valencià, dos silabes, popular en Beniarrés, entranyable, contundent ... i que encaixe bé en totes aquestes frases:
Posa'm, o Vull, o anem a fer-se un __
Quiero, o Póngame, o vamos a tomarnos un __


T'animes a fer-te un __, el VERMUT de Beniarrés?

Estret de la pagina de Facebook: Buscant Nom al Vermut de Beniarrés
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...