Actualitat:COVID 19: Beniarrés no registra cap afectat per Covid a 26 de Febrer

dissabte, 30 de novembre del 2013

Tancament de RTVV: Videos per a la vergonya


L'entrada històrica, mig d'amagat, de Beatriz Garrote al plató de Canal 9

La portaveu de les víctimes del metro hi entra corrent per una porta lateral

Paco 'Telefunken' es nega a tancar Canal 9

'La meua consciència em diu que no s'apague', acaba dient

La policia protagonitza el moment més surrealista quan intenta entrar a Canal 9

Els agents s'adonen que no hi poden entrar perquè ells mateixos han tancat la porta




El vídeo del tancament de RTVV

Crits d'açò és un cop d'estat' just abans que la policia i la comissió liquidadora tanqués l'emissió

dimarts, 26 de novembre del 2013

Ple a l’Ajuntament de Beniarrés

El proper dijous a les 18:00 hores es celebrarà sessió plenària de caràcter extraordinari  a l’Ajuntament de Beniarrés.

I fins ací puc informar doncs ni a la web de l’Ajuntament de Beniarrés  ni al tauler oficial d’anuncis es pot veure l’ordre del dia.

Saló de Plens de
l'Ajuntament de Beniarrés
És aquesta la forma  de fer participativa la política local?, De que la gent del poble s’interesse del que passa a l’Ajuntament i de com es gasten els nostres diners?,

És aquesta la forma que té l’equip de govern del PP d’escoltar al poble?, per que no s’incentiva l’assistència  a les sessions plenàries?

No es té ni 5 minuts per a posar l’ordre del dia a la web o al taules d’anuncis o per a fer un ban?, Tanta feïna hi ha?


Voler és poder i en aquest cas queda bastant clar el que es vol.

dilluns, 25 de novembre del 2013

Excursión a la Cova d’Or (Beniarrés)

Articel publicat al blog de Jordi Linares

Esta semana ante el mal tiempo, he decidido aparcar la Vespa y dejar también las visitas guiadaspara ser yo quien asista a una excursión con visita guiada. Enmarcada dentro de la Semana de la Ciencia de la Universidad Politécnica de Valencia, Campus Alcoy, descubrí la posibilidad de alistarme en esta excursión con charla incluida, a cargo de José María Segura, director del Museo Arqueológico de Alcoy y de Jorge Soler, técnico del MARQ (Alicante)  y responsable de los últimas excavaciones en la Cova de l’Or (Beniarrés): ambos dos increíbles eruditos y máximos conocedores de la materia.
SONY DSC
Jorge Soler durante una explicación en el centro de interpretación de la Cova d’Or de Beniarrés

Salí de casa con mis botas, que hacía así como un año que no me las calzaba y bien pronto empecé a perder las suelas (no es broma). Llegué al bus de milagro sólo con una suela: me aguardaba una simpática jornada. El grupo estuvo compuesto por unas 50 personas totalmente heterogéneas, pero todos compartíamos el interés de descubrir aquella cueva, casi mítica, sí, donde se encontraron restos pretéritos del neolítico: un primo, un abuelo, un vecino había subido y contaba maravillas de lo que allí encontraron.

SONY DSC
José María Segura, Director del Museo Arqueológico de Alcoy durante una explicación en el centro de intepretación

Ya en marcha, paramos en Beniarrés donde tuvimos la oportunidad de conocer información de primera mano a cargo de José María Segura y Jorge Soler. Posteriormente visitamos el centro de interpretación de la Cova d’Or en Beniarrés que es pequeño, pero matón y donde se muestran réplicas de los objetos encontrados en las diferentes excavaciones. Los originales que se han podido salvar de muchos expolios, se guardan celosamente en el Museu Arqueològic d’Alcoi “Camil Vicedo”. Entre estos objetos, destaca una cerámica con una “dama” orante con los brazos elevados hacia el cielo. Este pequeño vaso decorado con la concha de un berberecho, es según Jorge Soler, una de las piezas más importantes del neolítico en toda Europa. Sus autores procedían de oriente y entraron a nuestras tierras 5.600 años antes de Cristo a través de ese mar, esa vía de comunicación que es y debe ser el Mediterráneo. A continuación les mostramos algunos objetos encontrados en la cueva. Fotografías de www.beniarres.org






Dicho y hecho, ya con sólo media suela de mis laureadas botas (sí, con las que escalé con hielo el Mulhacén) empezamos el camino de subida. Hasta cierto punto se puede hacer en coche pasando por campos centenarios o casi milenarios de olivos, herencia de un pasado prehistórico, pero también musulmán y cristiano. La cosa se complica cuando aparece el cartel de “Cova d’Or 45 minutos”. Hasta aquí todo era primavera y felicidad: risas, chistes, qué fuertes estamos, etc. Pero a partir de ahí, la senda se complica: el camino se estrecha y un caminito de zigzag se abre ante nosotros. Hay que tener claro que se trata de una cueva, no de un abrigo rupestre, por lo tanto está bastante escarpada y además fue un lugar de culto, un santuario, un hito donde el “santón” de turno “conectaba” con el más allá; vamos, que está bien difícil de acceder (eso sí, hay cobertura).

SONY DSC
Espectacular “ascensión” por un camino en zigzag sólo apto para cabras e intrépidos

Después del tortuoso camino de ascensión con unas impresionantes vistas de la Sierra de Mariola, la Font Roja, la Serrella, Aitana, el Puig Campana y otros sistemas montañosos, llegamos a la pequeña cavidad. Debido al continuo mal uso y destrozo generalizado, se ha creído necesario tapiar la entrada y sólo dejar acceso a través de una pequeña puerta: muchos han sido los actos vandálicos sufridos que han deteriorado la cueva, dejándola en un pésimo estado de conservación.

SONY DSC
La puerta de entrada se ha convertido en un auténtico fortín con una mínima apertura para evitar actos vandálicos

El interior rezuma ese aire de misticismo propio de las cavidades. No hay resto de pintura rupestre en cuevas del neolítico, pero sí en abrigos como el de la Sarga (Alcoy) o Plà de Petracos. En esta cueva se encontraron restos cerámicos de diferentes épocas que evidencian primero un uso ritual del espacio y posteriormente un uso frecuente de pastoreo, donde se guardarían cabras y serviría de abrigo para pastores en diferentes épocas. Las piezas más fascinantes de cerámica, sílex y huesos trabajados se encuentran en el ya mencionado Museo Arqueológico de Alcoy y en breve, la Diputación de Alicante espera poder abrir la cueva al público con un programa divulgativo.











Realmente merece la pena la tremenda paliza de trepar como auténticas cabras hasta la cima y poder sumergirte en un espacio tan peculiar. En el interior, se abre una cavidad a modo de ventana que es lo que permitió la vida en el interior gozando de condiciones optimas. La cueva no tiene salida y cuenta con diferentes estalactitas: muchas de ellas destrozadas por gamberros. Sus entrañas arrojaron gran cantidad de objetos e información, para que hoy arqueólogos y público en general, podamos conocer un poco más de ese cambio drástico que supuso el paleolítico al neolítico y de la vida nómada a la sedentaria.

El descenso, es toda una aventura
El descenso, es toda una aventura

Así pues, visita totalmente recomendada por el paisaje, la explicación y el “descubrimiento”. Recomiendo llevar botas con suelas para la ascensión y posterior bajada, agua y ropa adecuada. Si a eso después lo acompañas con una visita al centro de interpretación en Beniarrés o al Museo Arqueológico de Alcoy para contemplar las piezas originales, mejor que mejor. Cuevas históricas, hallazgos míticos, donde si no, en el interior de la Provincia de Alicante, el corazón de Costa Blanca, una tierra buscada en la prehistoria y que ahora a nosotros nos toca mantener y cuidar.


dijous, 21 de novembre del 2013

El calendari laboral per al 2014 recull nou festes nacionals






El calendari laboral per al 2014 recull un total de nou festius nacionals comuns a totes les comunitats autònomes, de les que només tres se celebraran entre setmana , segons una resolució de la Direcció general d'Ocupació publicada avui al Butlletí Oficial de l'Estat (BOE).

En concret, el proper any hi haurà vuit dies festius estatals "no substituïbles": el dimecres 1 de gener (Any Nou), el divendres 18 d'abril (Divendres Sant), el dijous 1 de maig (Festa del Treball), el divendres 15 d'agost (Assumpció de la Mare de Déu), el dissabte 1 de novembre (Dia de Tots Sants), el dissabte 6 de desembre (Dia de la Constitució), el dilluns 8 de desembre (Immaculada Concepció) i el dijous 25 de desembre (Nadal).

A aquests vuit festius "no substituïbles" cal sumar un altre més, el dilluns 6 de gener (Reis), que serà festa a totes les comunitats autònomes perquè cap comunitat autònoma ha exercit la seva facultat de canviar aquest festiu a un altre dia. Així, en total seran nou els festius comuns a tota Espanya en 2014.
El 2014 no s'afegeix com a festiu estatal el 12 d'octubre (Festa Nacional d'Espanya) per caure en diumenge, si bé el dilluns 13 d'octubre serà festiu en algunes comunitats, concretament a Andalusia, Aragó, Astúries, Castella i Lleó i Extremadura.

En virtut de la facultat dels governs autonòmics de canviar determinades festes, el 17 d'abril (Dijous Sant) serà festiu en totes les comunitats autònomes, excepte a Catalunya i País Valencià, mentre que el 19 de març (Sant Josep) només serà festiu a Comunitat Valenciana, Múrcia i Navarra. Per la seua banda, el 25 de juliol (Santiago Apòstol) només serà festiu a Cantàbria.

A més de les festes de caràcter estatal, cada comunitat autònoma té la potestat de fixar tres festes pròpies en el seu territori, de la mateixa manera que cada Ajuntament fixa dues festes d'àmbit local.

Evitar els llargs ponts

El Govern segueix treballant en els canvis legislatius que possibilitaran la mobilitat de determinats festius, els que cauen entre setmana, per reduir els "macroponts" i fer més eficaç el calendari laboral.


Els tres dies que es va decidir són susceptibles de ser desplaçats a un dilluns són el 15 d'agost (Assumpció de la Mare de Déu), 1 de novembre (Dia de Tots Sants) i 6 de desembre (Dia de la Constitució Espanyola).

dimecres, 20 de novembre del 2013

FEST'UNPEBRE


Dissabte 23 de Novembre a Beniarrés

La gent de l'Ateneu Popular "Arrels" de Beniarrés han organitzat una nit de festa amb el concurs músical "Fest'unpebre" per al dissabte 23 de novembre.

Els grups que hi actuaran són: TANKATS, BRUTT, ENTRETERRATS, LIBERTAD KONDIZIONAL i KARRA-SKA'L. Tots aquest grups tenen en comú que canten en valencià.

A les 21:00 hores hi haurà sopar per un preu de 5 €(cal fer la reserva al 683 53 03 30) 

Dos años desmintiéndose a sí mismo

Mariano Rajoy presentant la campanya "NO MÁS IVA"
Tal día como hoy, hace dos años, Mariano Rajoy respiraba tranquilo.Había logrado el mejor resultado de la historia del PP, una aplastante mayoría absoluta. Y lo había hecho con un discurso que, visto dos años después, provocaría cierto sonrojo incluso al propio Rajoy. "No daré dinero público para ayudar a los bancos". "Garantizaré siempre el poder adquisitivo de las pensiones, cumpliré la ley de 1998". "No vamos a reducir las prestaciones por desempleo". "No subiré los impuestos, los bajaré". "No habrá copago en sanidad". "La reforma laboral del PSOE ha abaratado el despido". "Yo no soy como usted, señor Rubalcaba, lo que no llevo en mi programa no lo haré". "El PP se compromete a que educación, sanidad y pensiones jamás se verán afectadas por la crisis económica".
En el Gobierno, dos años después de estas palabras que quedaron como losas sobre la credibilidad de Rajoy —"uno de nuestros problemas es que dijimos e hicimos muchas tonterías en la oposición pensando en David Cameron, que perdió muchos votos por ser demasiado claro en sus planes", admite un miembro del Ejecutivo—, se ha instalado una sensación de que ahora empieza el partido de verdad.

Después de dos años de flagrantes incumplimientos, desmintiéndose a sí mismo con la mayor subida de impuestos de la democracia y los recortes en sanidad y educación como gran estrella —el Gobierno admite la destrucción de hasta 380.000 empleos públicos, muchos en estos dos sectores—, ahora, aseguran, es cuando van a intentar empezar a cumplir su programa, y confían en que ese mensaje cale antes de las elecciones de 2015.
El Gobierno está preparando ya un año 2014 con un eje central: la gran reforma fiscal que supondrá una importante bajada de impuestos y tratará de conectar de nuevo con su electorado. Otras reformas que se han ido retrasando, como la del aborto, muy polémica pero también pensada para su electorado más fiel, están ya casi listas para ser aprobadas. En esa misma línea, la reforma educativa ya está en marcha.
Ante la evidencia de que no tienen mucho balance que ofrecer a los ciudadanos —casi todos los datos económicos clave, salvo la prima de riesgo, están peor que en noviembre de 2011, aunque mejor que en 2012—, Rajoy y los suyos reivindican lo que consideran su gran logro: evitar esa intervención definitiva: "Ese señor que habla poco [por Rajoy] evitó el rescate de España. Decían que no tenía sangre. Pues menos mal", resumió el lunes Alberto Núñez Feijóo, el presidente de Galicia.
Tan claro es ese intento de volver a empezar que en 2011 Rajoy pedía el voto "para ver la luz al final del túnel" y ese es ahora el lema del Gobierno, como si estos 730 días fueran una pesadilla de la que quieren salir cuanto antes.
Sin embargo, estos dos años que el PP quiere dejar atrás y si es posible incluso olvidar, dejan heridas importantes en la credibilidad del presidente —él ha reconocido varias veces que "la realidad" le obligó a incumplir su palabra—, pero sobre todo en la economía, la sanidad y la educación.
Rajoy prometió, en el único debate electoral de una campaña muy plana, que no daría ayudas a los bancos como había hecho Zapatero. Ya se dan por perdidos hasta 36.000 millones de euros de esas ayudas que él aprobó con Bankia como gran protagonista.
Toda la campaña giró en torno a los recortes de Rajoy, que él siempre negó. "Les propongo que trabajemos juntos para poder preservar la educación, la sanidad, las pensiones", dijo el entonces candidato mirando fijamente a las cámaras de televisión. En las entrevistas y mítines de esos días, Rajoy insistió en que no habría copago, no se tocaría sanidad y educación y, sobre todo, se cumpliría la ley y se revalorizarían las pensiones todos los años. Los jubilados que suelen llenar los mítines aplaudían con entusiasmo. Rajoy cumplió su promesa de no congelar las pensiones, pero no la de revalorizarlas. No lo hizo en 2012. Ahora ha cambiado la ley para que nunca tengan que revalorizarse con el IPC, algo que tampoco iba en su programa.
Les propongo que trabajemos juntos para poder preservar la educación, la sanidad, las pensiones"
Mariano Rajoy
Además, los pensionistas pasaron a pagar un 10% de los medicamentos. En educación, también fuera del programa se amplió el ratio máximo de alumnos por aula, se promovieron aumentos de tasas universitarias de hasta el 66% y se amplió la jornada de los maestros, lo que provocó que se contratara a muchos menos. También se aprobaron unas tasas judiciales nunca antes anunciadas.
Rajoy prometió la despolitización de todos los organismos. Pero el Poder Judicial sigue cerrándose como siempre entre los partidos. Además, el PP llenó las empresas públicas de personas muy vinculadas a este partido. Incluso lo hizo en organismos reguladores como la CNMV o en el Defensor del Pueblo. Y al frente del Constitucional, un prestigioso jurista pero militante del PP.
Más polémico fue aún el control absoluto de RTVE. Rajoy, después de que el PP criticara la parcialidad de una televisión presidida por una persona que él había pactado con Zapatero, cambió la ley para poder nombrar al presidente de RTVE con su mayoría absoluta. Una de las grandes reformas de Zapatero se esfumó así tal vez para siempre.
Pero sobre todo Rajoy ha incumplido, al menos de momento, su principal promesa y mensaje electoral: no logró bajar el paro. Desde que él llegó, subió en un millón de personas hasta la fatídica cifra de los seis millones, ahora rebajada tras el verano. Esa es la única promesa que aún está a tiempo de cumplir —dejar menos paro del que encontró—, pero pocos en el PP confían en lograrlo antes de las próximas elecciones.

Article publicat al diari EL PAIS.es  i escrit per Carlos E. Cué

dilluns, 18 de novembre del 2013

Aprovat el Taller de Treball de la Mancomunitat el Xarpolar

Segons informació que he rebut, la Generalitat Valenciana ha aprovat el Taller de Treball que la Mancomunitat el Xarpolar, al qual pertany Beniarrés, havia sol·licitat.

El taller estarà format per 23 treballadors o treballadores elegits d’entre les 27 poblacions que formen la Mancomunitat del Xarpolar.


A data de la present publicació desconeixc quan començarà el taller ni el criteri de selecció per elegir la gent que el formarà.

dimecres, 13 de novembre del 2013

L'embassament de Beniarrés perd la meitat de les seues reserves


El pantà de Beniarrés ha perdut la meitat de les seues reserves des de l'estiu com a conseqüència de la persistent falta de pluges. L'embassament es troba en aquests moments al 46% de la seua capacitat, en el que suposa el nivell més baix en un mes de novembre dels últims sis anys. Amadorio i el Castell de Guadalest també han registrat un acusat descens en aquest període.

Ciclista mirant l'embassament de Beniarrés
El pantà de Beniarrés afrontava aquest passat estiu amb els millors nivells de l'última dècada, com a conseqüència d'un hivern i una primavera molt plujosos. Els registres oferits per la Confederació Hidrogràfica del Xúquer a la fi de juny mostraven un embassament quasi al límit, amb 25,74 hectòmetres cúbics d'aigua que suposaven el 95% de la seua capacitat.

No obstant açò, i transcorregut tot aquest temps, la situació ha canviat de manera radical. Excepte els episodis tormentosos registrats a la fi del mes d'agost, que van deixar registres pluviomètrics d'entitat, l'absència de precipitacions ha sigut pràcticament absoluta, fins al punt de convertir aquesta tardor en un dels més secs dels últims temps.

Llegiu tota la noticia sencera en aquest enllaç del diari INFORMACION.ES

dimarts, 12 de novembre del 2013

El darrer partit del CF Beniarrés

CD Enguera 7 - 1 FC Beniarrés 



El C.D. Enguera, no ha tenido compasión con el equipo del Beniarres y le ha endosado siete goles.La primera parte ya finalizó con ventaja de los canarios por tres goles a cero.La segunda parte fue mas de lo mismo, dominio aplastante de lo canarios y el equipo visitante que se defendia como podía.El gol de honor del Beniarres, fue materializado en el ulltimo minuto del encuentro.El mister de los canarios, Pablo Chorques, dejo en el banquillo de principio a varios titulares que salieron en la segunda parte.

En resumen victoria del C.D. Enguera, ante un flojo equipo como el Beniarres y tres puntos mas, que le sitúan una jornada mas como lideres en solitario.


Alineaciones:
C.D.Enguera: Cotes-Nestor-Dimo-Camarasa (c)-Ibe(Jorge 73´)-Aitor-Oscar(Gúzman 55´)-Isco-Alberto(Omar 45´)-Molina(Edu 73´) y Pastore.

C.F. Beniarres: Juan-Pablo-Borja-Miguel-Gabriel(c)-Rube-­Alfredo-Juan José-Gerardo-Carlos-Samuel.Tambien Jugaron Juan Bautista y Salva.

Goles: 1-0- m. 3 Alberto- 2-0 m. 9 Molina - 3-0 m. 31 Alberto de penalti- 4-0 m. 56 Camarasa- 5-0 m. 69 Aitor- 6-0 m. 72 Isco- 7-0 m. 78 Jorge- 7-1 m. 90 Samuel

dijous, 7 de novembre del 2013

Sabeu ?


Escrit publicat al perfil de Facebook de  Carles Crespo Jordà

Sabeu? Jo sóc un d'eixos tants que avui diuen que van crèixer amb Radio Televisió Valenciana. Recorde que a ma casa no arribava Punt 2, mentre que a casa de tots els meus amics si ho feia. Tots coneixien en Sin-Chan... I veien a Maria Abradelo a un planeta desconegut amb un Babalà que anava en una petita nau espacial i un sempre genial B.O.L.E.T ("Xips!")... Recorde com li pregava a mon pare per a que fera alguna cosa per a poder veure Punt 2.

Finalment, Punt 2 va arribar a casa! "Culet, culet!" el "Ei guapa! T'agrada el pimentó?" i el "Ei, açò és un barret-copter!" formaren part de la meva vida. Poc a poc, els Simpson i els Digimon (Etemon, crack) foren ocupant el lloc de Punt 2.
Carles Crespo Jordà

Amb els anys, RTVV (i en especial, Canal 9) s'anà convertint en una cosa que els adults (d'esquerres, encara que jo amb d'esquerres entenia esquerrans ["surdos"], com un servidor) criticaven i un canal que ma mare em feia ficar per a veure l'oratge. Avui en dia encara no se que és el que tenia el calb de Canal 9 que tots els dies el tenia que veure dir el temps que faria a llocs que no m'interessaven.

Fins i tot recorde un dia en que un dels grans professors que m'han donat classe em va dir "Canal 9 és la pitjor televisió del món, oficialment". Però inmediatament ens va demanar que li diguéssim programes en valencià per a que unes noves estudiants lituanes poguessin aprendre valencià amb dibuixos animats.

Vaig anar fent-me major, entenent algunes coses, decidint cap a quin horitzó polític (dic horitzó perquè crec que en la política mai pot haver-hi una meta final, sempre s'ha de poder millorar) caminaria i començant a entendre que Canal 9 era un arma del poder. Punt i final.

És la creença que tinc des de fa anys, fins i tot mentre faig la carrera de periodisme ("el senyor mos guarde")... L'any passat encara vaig fer un treball que li vaig posar "Canal 9 i Francisco Camps: Amigos para siempre" o "Vida y Milagros de Francisco Camps, según San Canal 9" ara no recorde quin vaig entregar al final...

He de ser realista, Canal 9 feia coses repugnants... "Maduixa sona massa català" cal dir "Fresa"... Olé tú! "Per a qué dir vaixell si tenim barco?" (escoltat la setmana passada). Su puta madre!

Però és com eixe amic o amiga que no pots parlar amb ell de política però estimes igualment, amb el qual tens records molt bons i us heu aportat moltes coses... Qui no gaudia amb "Una del oeste"? Qui no s'aborronava mirant les "entraes" de moros i cristians? O amb les falles? Ací puc fer l'acudit fàcil de que amb les gaiates no s'aborrona ningú però seria mentida.... Qui no donava les gràcies pel "Cine sense pauses"? O per veure el poble del costat a qualsevol programa i quedar-se mirant la tele fins que coneixies a algú? "Mira el Paco! Que cabró! Ai mira! Eixa és la tia Maria! Xico si, la germana de Pepe eixe que viu dalt de casa la tia Conxita" (T'ha quedat clar?). I Ben-Hur a Setmana Santa! Déu meu! M'encanta veure Ben-Hur amb ma mare!

Tots esperavem que, algun dia, el PP deixara de governar i, amb una mica de por, pregavem per a que el següent govern no pervertira la nostra televisió.

La setmana passada sortí l'oferta de pràctiques laorals de final de carrera amb diverses places per als informatius de Canal 9... Jo no m'ho podia creure, no cabia en mi d'il·lusió, encara que molts companys em deien "A Canal 9? En serio? Ni de conya" jo tenia molta il·lusió de poder fer el que m'agrada i fer-ho en valencià. Ara ja puc oblidar-me d'eixe petit somni...

I és que continuava sent nostra. Tot i ser en part responsable de la situació política que tant de mal ens ha fet, ha estat sempre al nostre costat... Per cada disgust ens donava alguna alegria... Menys quan van matar a Rafel en l'Alqueria Blanca... (Recollons pandereta! Assassins!).

En definitiva, millor, pitjor... És igual, era nostra. 

Radio Televisió Valenciana, amiga, et perdone. No vull dir-te adéu. No vull que marxes.

dimarts, 5 de novembre del 2013

Vicent Flor presenta a Beniarrés 'Noves glòries a Espanya. Anticatalanisme i identitat valenciana'

En un acte co-organitzat pel Bloc-Compromís de Beniarrés, l'Ateneu Popular Arrels i l'Editorial Afers

Aquest mateix divendres 8 de novembre el sociòleg i professor de la Universitat de València Vicent Flor presenta a Beniarrés (el Comtat) el seu llibre 'Noves glòries a Espanya. Anticatalanisme i identitat valenciana'.

Serà a les 20 hores al Centre Cultural Joan Fuster, en un acte organitzat pel Bloc-Compromís per Beniarrés, l'Ateneu Popular Arrels i la mateixa Editorial Afers.

L'assaig de l'Editorial Afers analitza el blaverisme i l'arrelament de l'espanyolisme i l'anticatalanisme en la societat valenciana. El llibre ofereix una visió didàctica des de les ciències socials per fer entendre les complexes relacions entre el País Valencià i Catalunya.


Junta General "Coop. Verge de la Cova Santa" de Beniarrés

Es convoca a la Junta General Extraordinària que tindrà lloc el diumenge dia 10 de novembre de 2013, al Centre Cultural “Joan Fuster”, a les 11:30 hores en primera convocatòria, i a les 12:00 hores en segona convocatòria, amb la fi de debatre i prendre els acords sobre els següents punts del

ORDRE DEL DIA

1.- Nomenament de dos socis per a que aproven o no l’acta que s’alçarà d’aquesta assemblea.

2.- Campanya de l’oliva 2013-2014.

3.- Campanya raïm 2013.


4.- Suggeriments i preguntes al Consell Rector.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...